Main Article Content
Article Details
Badzińska E.: Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", 41(1)/2015. doi: 10.18276/pzfm.2015.41/1-02. (Crossref)
Borys M., Plechawska-Wójcik M.: Badanie użyteczności oraz dostępności interfejsu w aplikacjach mobilnych, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy", 35/2013.
Brzostek-Pawłowska J.: Między Web 2.0 i 3.0: Mobilne systemy informacyjne z rozszerzoną rzeczywistością, "Elektronika: konstrukcje, technologie, zastosowania", 51(11)/2010.
Chabior B.: Rynek marketingu mobilnego, "Raport Interaktywnie.com: Marketing Mobilny", 2016, za: https://goo.gl/s1ouo7, data dostępu: 05.09.2017.
Chochołowski B.: Za każdą wersją systemu stoją potencjalni klienci. Bliska śmierć Windows Phone'a nie uprości rynku, "Raport Interaktywnie.com: Marketing Mobilny", 2016, za: https://goo.gl/s1ouo7, data dostępu: 05.09.2017.
Gartner: Market Share: Final PCs, Ultramobiles and Mobile Phones, All Countries, 4Q16, za: https://goo.gl/19sJ8c, data dostępu: 24.09.2017.
Hew J.J., Lee V.H., Leong L.Y., Hew T.S., Ooi K.B.: The dawning of mobile tourism: what contributes to its system success? "International Journal of Mobile Communications", 14(2)/2016. doi: 10.1504/IJMC.2016.075023. (Crossref)
Jaremen D.E., Michalska-Dudek I., Rapacz, A.: Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, "Studia i Prace WNEiZ US", 43(2)/2016. doi: 10.18276/sip.2016.43/2-08. (Crossref)
Jasiulewicz A.: Aplikacje mobilne jako innowacja marketingowa, "Marketing i Rynek", 8/2015.
Jasiulewicz A.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki", 41/2015. (Crossref)
Jasiulewicz A., Wiaderny M.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzia promocji marki w opinii konsumentów, "Logistyka", 2/2015.
Kalecińska J.: Nowe technologie w branży turystycznej, AWF, Warszawa 2013, za: https://goo.gl/9f2URF data dostępu: 14.05.2017.
Kall J.: Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2015.
Kall J.: Planowanie komunikacji mobilnej marki, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy", 45/2016. doi: 10.15584/nsawg.2016.1.28. (Crossref)
Kall J.: Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych, "Handel Wewnętrzny", 2(367)/2017.
Kennedy-Eden H., Gretzel U.: A taxonomy of mobile applications in tourism, "e-Review of Tourism Research", 10(2)/2012.
Kęprowska U.: Zastosowanie marketingu mobilnego w branży turystycznej, "Handel Wewnętrzny", 6(353)/2014.
Kieżel M., Wiechoczek J.: Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", 32/2013.
Kopecka-Piech K.: Mobilne media miejskie, "Studia Medioznawcze", 3(50)/2012.
Kopecka-Piech K.: Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej, "Nowe Media. Studia i Rozprawy", 4/2013. doi: 10.12775/NM.2013.001. (Crossref)
Król K.: Kalkulacja kosztów wykonania oraz promocji strony internetowej gospodarstwa agroturystycznego, "Acta Sci. Pol. Formatio Circumiectus", 14(4)/2015. doi: 10.15576/ASP.FC/2015.14.4.41. (Crossref)
Król K.: Globalne zmiany technologiczne i ich wpływ na promocję agroturystyki w internecie, "Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich", 103(3)/2016. (Crossref)
Król K., Bedla D.: Ocena wykorzystania technologii responsywności w projektach witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych, "Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych - Problems of Small Agricultural Holdings", 3/2015.
Król K., Halva J.: Measuring efficiency of websites of agrotouristic farms from Poland and Slovakia/Pomiar efektywności witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych z Polski i Słowacji, "Economic and Regional Studies", 10(2)/2017. (Crossref)
Lysik Ł., Machura P.: Rola i znaczenie technologii mobilnych w codziennym życiu człowieka XXI wieku, "Media i Społeczeństwo", 4/2014.
Mękarski M.: Mystery shopping oraz shadowing jako metody badania kultury, "Roczniki Kulturoznawcze", 5(1)/2017.
Olearnik J., Pasek K.: Innowacyjność w turystyce i jej oddziaływanie promocyjne, "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", 46/2014.
Papińska-Kacperek J.B.: Miejskie aplikacje mobilne w turystyce kulturowej w Polsce, "Turystyka Kulturowa", 2/2016.
Pawlicz A.: E-turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Pelc-Mieczkowska R.: Koncepcja pozyskania danych na potrzeby multimedialnego przewodnika mobilnego po szlakach turystycznych, "Roczniki Geomatyki - Annals of Geomatics", 13(1(67)/2015.
Piechota N.: Lokalizacyjna aplikacja mobilna jako narzędzie badań ruchu turystycznego w miastach, "Studia Oeconomica Posnaniensia", 2(1)/2014.
Piekarz K.: Trendy rozwojowe - potencjał i bariery, w: Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015, 2015, za: https://goo.gl/NmSwsq data pobrania: 10.09.2017.
PwC: Technologie mobilne w nowoczesnej Polsce - odpowiedzialny rozwój i równe szanse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, 2016, za: https://goo.gl/QRHfSd, data pobrania: 10.09.2017.
Rasińska R., Siwiński W.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne źródła informacji turystycznej dla studentów, "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", 50/2015.
Rohm A.J., Gao T., Sultan F., Pagani M.: Brand in hand: a cross-market investigation of consumer acceptance of mobile marketing, "Business Horizons", 55(5)/2012. doi: 10.1016/j.bushor.2012.05.004. (Crossref)
Rudnicki M.: Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli Wieliczka, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gospodarka turystyczna w regionie: wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych", 303/2013.
Sadowska E.: Marketing mobilny a komunikacja marketingowa, "Studia Ekonomiczne", 140/2013.
Shankar V., Balasubramanian S.: Mobile marketing: A synthesis and prognosis, "Journal of Interactive Marketing", 23(2)/2009. doi: 10.1016/j.intmar.2009.02.002. (Crossref)
Shankar V., Kleijnen M., Ramanathan S., Rizley R., Holland S., Morrissey S.: Mobile Shopper Marketing: Key Issues, Current Insights, and Future Research Avenues, "Journal of Interactive Marketing", 34/2016. doi: 10.1016/j.intmar.2016.03.002. (Crossref)
Sznajder A.: Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw, "Gospodarka Narodowa", 7/2013.
Talukder A.K., Yavagal R.R.: Mobile Computing: Technology Applications and Service Creation, McGraw- Hill Companies, New York 2007.
Watson C., McCarthy J., Rowley J.: Consumer attitudes towards mobile marketing in the smart phone era, "International Journal of Information Management", 33(5)/2013. doi: 10.1016/j.ijinfomgt.2013.06.004. (Crossref)
Downloads
- Marian Podstawka, Agnieszka Deresz, DIFFERENTIATION OF TAX BURDEN ON INDIVIDUAL TAXPAYERS IN POLEN , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 18(67) (2017)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.