Main Article Content
Article Details
Badzińska E.: Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", 41(1)/2015. doi: 10.18276/pzfm.2015.41/1-02. (Crossref)
Borys M., Plechawska-Wójcik M.: Badanie użyteczności oraz dostępności interfejsu w aplikacjach mobilnych, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy", 35/2013.
Brzostek-Pawłowska J.: Między Web 2.0 i 3.0: Mobilne systemy informacyjne z rozszerzoną rzeczywistością, "Elektronika: konstrukcje, technologie, zastosowania", 51(11)/2010.
Chabior B.: Rynek marketingu mobilnego, "Raport Interaktywnie.com: Marketing Mobilny", 2016, za: https://goo.gl/s1ouo7, data dostępu: 05.09.2017.
Chochołowski B.: Za każdą wersją systemu stoją potencjalni klienci. Bliska śmierć Windows Phone'a nie uprości rynku, "Raport Interaktywnie.com: Marketing Mobilny", 2016, za: https://goo.gl/s1ouo7, data dostępu: 05.09.2017.
Gartner: Market Share: Final PCs, Ultramobiles and Mobile Phones, All Countries, 4Q16, za: https://goo.gl/19sJ8c, data dostępu: 24.09.2017.
Hew J.J., Lee V.H., Leong L.Y., Hew T.S., Ooi K.B.: The dawning of mobile tourism: what contributes to its system success? "International Journal of Mobile Communications", 14(2)/2016. doi: 10.1504/IJMC.2016.075023. (Crossref)
Jaremen D.E., Michalska-Dudek I., Rapacz, A.: Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, "Studia i Prace WNEiZ US", 43(2)/2016. doi: 10.18276/sip.2016.43/2-08. (Crossref)
Jasiulewicz A.: Aplikacje mobilne jako innowacja marketingowa, "Marketing i Rynek", 8/2015.
Jasiulewicz A.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki", 41/2015. (Crossref)
Jasiulewicz A., Wiaderny M.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzia promocji marki w opinii konsumentów, "Logistyka", 2/2015.
Kalecińska J.: Nowe technologie w branży turystycznej, AWF, Warszawa 2013, za: https://goo.gl/9f2URF data dostępu: 14.05.2017.
Kall J.: Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2015.
Kall J.: Planowanie komunikacji mobilnej marki, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy", 45/2016. doi: 10.15584/nsawg.2016.1.28. (Crossref)
Kall J.: Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych, "Handel Wewnętrzny", 2(367)/2017.
Kennedy-Eden H., Gretzel U.: A taxonomy of mobile applications in tourism, "e-Review of Tourism Research", 10(2)/2012.
Kęprowska U.: Zastosowanie marketingu mobilnego w branży turystycznej, "Handel Wewnętrzny", 6(353)/2014.
Kieżel M., Wiechoczek J.: Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", 32/2013.
Kopecka-Piech K.: Mobilne media miejskie, "Studia Medioznawcze", 3(50)/2012.
Kopecka-Piech K.: Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej, "Nowe Media. Studia i Rozprawy", 4/2013. doi: 10.12775/NM.2013.001. (Crossref)
Król K.: Kalkulacja kosztów wykonania oraz promocji strony internetowej gospodarstwa agroturystycznego, "Acta Sci. Pol. Formatio Circumiectus", 14(4)/2015. doi: 10.15576/ASP.FC/2015.14.4.41. (Crossref)
Król K.: Globalne zmiany technologiczne i ich wpływ na promocję agroturystyki w internecie, "Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich", 103(3)/2016. (Crossref)
Król K., Bedla D.: Ocena wykorzystania technologii responsywności w projektach witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych, "Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych - Problems of Small Agricultural Holdings", 3/2015.
Król K., Halva J.: Measuring efficiency of websites of agrotouristic farms from Poland and Slovakia/Pomiar efektywności witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych z Polski i Słowacji, "Economic and Regional Studies", 10(2)/2017. (Crossref)
Lysik Ł., Machura P.: Rola i znaczenie technologii mobilnych w codziennym życiu człowieka XXI wieku, "Media i Społeczeństwo", 4/2014.
Mękarski M.: Mystery shopping oraz shadowing jako metody badania kultury, "Roczniki Kulturoznawcze", 5(1)/2017.
Olearnik J., Pasek K.: Innowacyjność w turystyce i jej oddziaływanie promocyjne, "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", 46/2014.
Papińska-Kacperek J.B.: Miejskie aplikacje mobilne w turystyce kulturowej w Polsce, "Turystyka Kulturowa", 2/2016.
Pawlicz A.: E-turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Pelc-Mieczkowska R.: Koncepcja pozyskania danych na potrzeby multimedialnego przewodnika mobilnego po szlakach turystycznych, "Roczniki Geomatyki - Annals of Geomatics", 13(1(67)/2015.
Piechota N.: Lokalizacyjna aplikacja mobilna jako narzędzie badań ruchu turystycznego w miastach, "Studia Oeconomica Posnaniensia", 2(1)/2014.
Piekarz K.: Trendy rozwojowe - potencjał i bariery, w: Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015, 2015, za: https://goo.gl/NmSwsq data pobrania: 10.09.2017.
PwC: Technologie mobilne w nowoczesnej Polsce - odpowiedzialny rozwój i równe szanse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, 2016, za: https://goo.gl/QRHfSd, data pobrania: 10.09.2017.
Rasińska R., Siwiński W.: Aplikacje mobilne jako innowacyjne źródła informacji turystycznej dla studentów, "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", 50/2015.
Rohm A.J., Gao T., Sultan F., Pagani M.: Brand in hand: a cross-market investigation of consumer acceptance of mobile marketing, "Business Horizons", 55(5)/2012. doi: 10.1016/j.bushor.2012.05.004. (Crossref)
Rudnicki M.: Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli Wieliczka, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gospodarka turystyczna w regionie: wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych", 303/2013.
Sadowska E.: Marketing mobilny a komunikacja marketingowa, "Studia Ekonomiczne", 140/2013.
Shankar V., Balasubramanian S.: Mobile marketing: A synthesis and prognosis, "Journal of Interactive Marketing", 23(2)/2009. doi: 10.1016/j.intmar.2009.02.002. (Crossref)
Shankar V., Kleijnen M., Ramanathan S., Rizley R., Holland S., Morrissey S.: Mobile Shopper Marketing: Key Issues, Current Insights, and Future Research Avenues, "Journal of Interactive Marketing", 34/2016. doi: 10.1016/j.intmar.2016.03.002. (Crossref)
Sznajder A.: Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw, "Gospodarka Narodowa", 7/2013.
Talukder A.K., Yavagal R.R.: Mobile Computing: Technology Applications and Service Creation, McGraw- Hill Companies, New York 2007.
Watson C., McCarthy J., Rowley J.: Consumer attitudes towards mobile marketing in the smart phone era, "International Journal of Information Management", 33(5)/2013. doi: 10.1016/j.ijinfomgt.2013.06.004. (Crossref)
Downloads
- Marian Podstawka, Agnieszka Deresz, DIFFERENTIATION OF TAX BURDEN ON INDIVIDUAL TAXPAYERS IN POLEN , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 18(67) (2017)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.