Main Article Content
Article Details
Dworak J. (2004), Analiza graficzna czynników rozwoju stymulujących rozwój jednostki samorządu terytorialnego, [w]: Rozwój regionów wschodnich - szanse po przystąpieniu do Unii Europejskiej, Sikorski J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.
Kaczmarek S. Badania marketingowe metody i techniki, PWE, Warszawa.
Kotler P. (1996), Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebehner & Ska, Warszawa.
A. Longery, M.f. Goodchild, D. Maguire, D.W. Rhind. (2006) GIS Teoria i praktyka, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa.
Pogorzelski J.(2008), Pozycjonowanie produktu, PWE, Warszawa.
Tworzydło D. (2008), Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations, Rzeszów.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.