Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów

Main Article Content

Olga Rytel

Abstrakt
Lody są w Polsce produktem sezonowym, a popyt na wszelkie odmiany mrożonych deserów rośnie wiosną i latem. W tej sytuacji, w kolejnych sezonach, producenci próbują przyciągnąć konsumentów coraz szerszą i ciekawszą ofertą produktową. W opracowaniu ukazano genezę powstania i historię rozwoju brandów: Zielona Budka, Grycan – lody od pokoleń, Koral oraz Ice-Mastry (znanych szerokiej rzeszy nabywców), a także lodziarni Bajka i Lwowianka (posiadających bardziej regionalny charakter).

Article Details

Jak cytować
Rytel, O. (2010). Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 412–420. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.35
Bibliografia

Bartosik M.: Lato, więc pora na braci Koral, Gazeta Tarnowska - dodatek do Gazety Krakowskiej z dn. 14.08.2009.

Rydzik M., Ratnicyn K.: Zaklinacze słońca - czyli kto zarobi w lecie, Marketing&more 2009, nr 7.

http://lody.com.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://manager.money.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.biznespolska.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.cit.com.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.cukiernictwo.elamed.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.dziennik.com (data wejścia 21-08-2009).

http://www.grycan.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.ice-mastry.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.koral.com.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.nowamalopolska.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.poradnikhandlowca.com.pl (data wejścia 21-08-2009).

http://www.zielonabudka.pl (data wejścia 21-08-2009).

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty