Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów

Main Article Content

Olga Rytel


Abstrakt
Lody są w Polsce produktem sezonowym, a popyt na wszelkie odmiany mrożonych deserów rośnie wiosną i latem. W tej sytuacji, w kolejnych sezonach, producenci próbują przyciągnąć konsumentów coraz szerszą i ciekawszą ofertą produktową. W opracowaniu ukazano genezę powstania i historię rozwoju brandów: Zielona Budka, Grycan – lody od pokoleń, Koral oraz Ice-Mastry (znanych szerokiej rzeszy nabywców), a także lodziarni Bajka i Lwowianka (posiadających bardziej regionalny charakter).

Article Details

Jak cytować
Rytel, O. (2010). Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 412–420. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1563
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty