Main Article Content
Article Details
Aniszewska G., Dążąc do globalizacji, "Przegląd Organizacji", 2/2000, s. 42-4.
Blaik P., Efektywność procesów logistycznych w aspekcie strategicznym, [w:] Zarządzanie łańcuchem dostaw, LOGISTICS '98, mat. konferencyjne, t. I, Instytut Logistyki i Magazynowania, Biblioteka Logistyka, Katowice 1998, s. 38.
Drucker P. F., Społeczeństwo pokapitalistyczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
Kahn B., McAlister L., Grocery Revolution, the New Focus on the Consumer, Addison Wesley Educational Publishers, New York 1997, s. 17-18.
Kompendium wiedzy o logistyce, pod red. Gołembskiej E., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999, s. 156-157.
Nielsen, Category Management, Positioning Your Organization to Win, NTC Business Books, Chicago 1992, s. 16-20.
Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, WSZiA, Opole 2001, s. 7.
Sławińska M., Urbanowska-Sojkin E., Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE, Warszawa 1995.
Stewart T.A. Welcome to the Revolution, "Fortune", 1993/XII, s. 66-68, 70-72, 76-77.
Stock, J.R.,1997, "Applying theories from other disciplines to logistics", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 27 No. 9/10, pp. 515-539. (Crossref)
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.