Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego: uwarunkowania i etapy opracowania

Main Article Content

Leonid Worobjow

Abstrakt
W artykule przedstawiono zarys rozwoju koncepcji logistyczno-marketingowych w warunkach globalizacji rynków, terytorialnego i technologicznego rozproszenia procesów produkcji oraz wynikającej z indywidualizacji preferencji, rosnącej różnorodności asortymentu, przyczyniających się do wzrostu ilości informacji przesyłanych w kanałach dystrybucji i promocji.

Article Details

Jak cytować
Worobjow, L. (2010). Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego: uwarunkowania i etapy opracowania. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 243–252. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.21
Bibliografia

Aniszewska G., Dążąc do globalizacji, "Przegląd Organizacji", 2/2000, s. 42-4.

Blaik P., Efektywność procesów logistycznych w aspekcie strategicznym, [w:] Zarządzanie łańcuchem dostaw, LOGISTICS '98, mat. konferencyjne, t. I, Instytut Logistyki i Magazynowania, Biblioteka Logistyka, Katowice 1998, s. 38.

Drucker P. F., Społeczeństwo pokapitalistyczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.

Kahn B., McAlister L., Grocery Revolution, the New Focus on the Consumer, Addison Wesley Educational Publishers, New York 1997, s. 17-18.

Kompendium wiedzy o logistyce, pod red. Gołembskiej E., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999, s. 156-157.

Nielsen, Category Management, Positioning Your Organization to Win, NTC Business Books, Chicago 1992, s. 16-20.

Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, WSZiA, Opole 2001, s. 7.

Sławińska M., Urbanowska-Sojkin E., Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE, Warszawa 1995.

Stewart T.A. Welcome to the Revolution, "Fortune", 1993/XII, s. 66-68, 70-72, 76-77.

Stock, J.R.,1997, "Applying theories from other disciplines to logistics", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 27 No. 9/10, pp. 515-539. (Crossref)

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty