Main Article Content
Article Details
AAKER, David A. 2003. Brand building budování značky. Praha: Grada Publishing s.r.o. 2003. 328 str. ISBN 80-72268-856
FOOD STANDARDS AGENCY, 2012: Available at http://www.food.gov.uk/foodindustry/regulation/foodlaw/, 2012-05-01
HONKANEN - PIRJO-FREWER, LYNN. 2009. Russian consumers' motives for food choice Appetite, Volume 52, Issue 2, April 2009, Pages 363-371
KOLLÁR, Vojtech a kol. 2003. Produktová politika. Bratislava: Sprint vfra. 2003. 552 str. ISBN 80-88848-96-2
PETZOLDT, Marina - JOIKO, Christiane - MENRAD, Klaus.2008. Factors and their impacts for influencing food quality and safety in the value chains. In Book abstract of University of Applied Sciences - Weihenstephan: Wissenschaft Zentrum Straubing. 2008, 239 pg. ISSN 377-34561
NEAL H. HOOKER, Julie - CASWELL, Anderas. 2010. Trends in Food Quality Regulation: Implications for Processed Food Trade and Foreign Direct Investment. Available at: University of Massachusetts
SOLOMON, R. Michael. 2011. Consumer Behavior. Buying, Having and Being.
ŰRGEOVÁ, Johana. 2010. Vnímanie kvality a pôvodu produktu vo vybraných krajinách Európy. In Dizertačná práca. Nitra: SPU. 2010. 154 str.
Satoła, Łukasz. (2009). Finansowe wspieranie budżetów gmin wybranymi funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 96(3), 58–66.
Downloads
- Johana Paluchová, Renata Prokeinová, Zrównoważony rozwój w sektorze usług: nowe trendy w narzędziach zrównoważonego rozwoju i pozycjonowaniu usług w gospodarce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.