Main Article Content
Article Details
Borusiak B.: Merchandising w przedsiębiorstwie handlowym.(w:) Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach gospodarki rynkowej, red. M. Sławińska, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1996
Borusiak B: Merchandising, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006
Chudy A.: Merchandising - rewia na półce, Marketing w Praktyce 3/2003
Chwałek J.: Innowacje w handlu. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1992
Chwałek J.: Nowoczesny sklep, WSiP, Warszawa 1993
Drzazga M.: Pozycjonowanie produktów w punktach sprzedaży detalicznej (w:) Marketingowe zarządzanie handlem, red. H. Szulce, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1992, s. 92
Drzazga M.: Promocja w działalności marketingowej przedsiębiorstw, Akademia Ekonomiczna Katowicach, Katowice 2003
Grzesiuk A.: Tajemnice sklepowej półki, cz. II, Marketing w Praktyce 1-2/2000
Kałążna-Derewińska U., Iwankiewicz-Rak B.: Marketing w handlu, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 1999
Kopaliński W.: Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1985
Kosicka-Gębska M., Tul-Krzyszczuk A., Gębski J.: Handel detaliczny żywnością w Polsce, SGGW, Warszawa 2011
Mruk J.: Merchandising jako system komunikacji detalisty z nabywcami, Zeszyty Naukowe Gnieźnieńskiej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Menadżerskiej Milenium 1/2007
Pindakiewicz J: Podstawy marketingu, SGH, Warszawa 1997
Pudełkiewicz E.: Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 5 (54)/2011 (Crossref)
Smalec A.: Wybrane aspekty merchandisingu (w:) Marketing w handlu, red. G. Rosa, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2009
Sobczyk G. (red): Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym, PWE, Warszawa 2010
Stopczyński D.: Sztuka merchandisingu, Marketing w Praktyce 12/1996
Szewczyk R.: Przyjazny sklep, Marketing w Praktyce 2/2002
Szymecki W.: Merchandising w praktyce, Fundacja Taurus, Poznań 2010
Underhill P.: Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowanie klienta w sklepie, MT Biznes, Warszawa 2001
Witek L.: Etyczny aspekt wykorzystania merchandisingu (w:) Nowe trendy w marketingu, red. M. Daszkowska, Politechnika Poznańska, Poznań 2006
Witek L.: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych. Teoria i praktyka, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2007
Witek L.: Wykorzystanie merchandisingu w sterowaniu wyborami konsumentów, Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów SGH 69/2006
Downloads
- Wiesław Szopiński, Wykorzystanie narzędzi marketingowych w budowaniu lojalności klientów w banku PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.