Main Article Content
Article Details
Almanach mediów i reklamy2009/2010: wrzesień 2009.
Barber B.B.: Skonsumowani, Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA, Warszawa 2008.
Błaszczyk R., Fornal R., Ciota M., Cisłak P., Dworzański T.: Miejsce profilaktyki w procesie leczenia i rehabilitacji, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, vol LVIIII, suppl. XIII, 16, sectio D, Lublin, 2003.
Co zabrać ze sobą? Po fundamencie ćwiczeń duchownych: pod redakcją J. Augustyna, Wydawnictwo WAM, Kraków 2008, s. 53.
Covey S.: 7 nawyków skutecznego działania, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2003.
Covey S.: 8.nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
Covey S.: Zasady skutecznego przywództwa, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2004.
Falkowski A., Tyszka T.: Psychologia zachowań konsumenckich, Wydanie drugie poszerzone, GWP, Gdańsk 2009.
Gasparski W. : wypowiedź ustna na III Krajowej Konferencji Menedżerów i Nauki w zakresie Etyki Biznesu i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) pod tytułem Społeczna Odpowiedzialność Instytucji Finansowych, Sopot, 20 maja 2009, sesja II.
Jak bronić się przed reklamą? [w:] (Bez)radność wychowania: pod red. M. Zbigniewa i M. Madej Babuli [za:] http://www.deon.pl/inteligentne-zycie/psychologia-na-codzien/art,40,jak-bronic-sie-przed-reklama.html z 5 listopada 2009.
Kaczmarczyk S., Pałgan R.: Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami, Wyd. ODDK, Gdańsk, 2005.
Kamiński J.: Nowa definicja marketingu AMA, Marketing i Rynek 2009, nr 5.
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
Które gazety, tygodniki, miesięczniki mają największe czytelnictwo? http://www.wirtualnemedia.pl/article/2736396_Ktore_gazety_tygodniki_i_miesieczniki_ maja_najwieksze_czytelnictwo_w_Polsce.htm z 12.11.2009.
Lindstrom M: Zakupologia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2009.
M. Dziewiecki: Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu, http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TM/md_gg_nieumiarkowanie.html, 2 listopada 2009.
Marody M.: Sens teoretyczny a sens empiryczny pojęcia postawy, PWN, Warszawa 1976.
Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H.: Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005.
Muller A.: Kiedy zakupy stają się nałogiem: http://charaktery.eu/charaktery/2009/11/3128/Kiedy-zakupy-staja-sie-nalogiem/z 9 listopada 2009.
Piotruś Pan i Mały Książe - oblicza niedojrzałości mężczyzn: [w: Duchowość mężczyzny pod red. J. Augustyna [za:] http://www.deon.pl/inteligentnezycie/psychologia-na-co-dzien/art,20,piotrus-pan-i-maly-ksiaze-oblicza-niedojrzaloscimezczyzn.html z 5 listopada 2009.
Piórkowski D.: W objęciach przyjemności, http://www.deon.pl/religia/duchowosc/duchi-codziennosc/art,22,w-objeciach-przyjemnosci.html z 2 listopada 2009.
Sagan A.: Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1998.
Słownik języka polskiego: pod red. naukową M. Szymczaka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
Staniszewski M.: Marketing śmiechu i strachu, Marketing w Praktyce 2008, nr 9.
Teorie postaw: pod red. S. Nowaka, PWN, Warszawa 1973.
Wielka Encyklopedia PWN pod red. J. Wojnowskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.