Main Article Content
Article Details
Baran J.: Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku, Roczniki Naukowe SERiA, t. XI, z. 1, 2009.
Barney J. B., Hansen M. H.: Trustworthiness as a Source of Competitive Advantage, "Strategic Management Journal", 1994, Vol. 15. (Crossref)
Best Global Brands 2012, http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/BestGlobal-Brands-2012-Brand-View.aspx (stan na dzień 4 lutego 2013 r.).
Chowdhury S.: The role of affect- and cognition-based trust in complex knowledge sharing, "Journal of Managerial Issues Publisher", 3(Fall)/2005, Vol. 17.
Doney P. M., Cannon J. P., Mullen M. R.: Understanding the Influence of National Culture on the Development of Trust, "The Academy of Management Review", 7(July)/1998, Vol. 23. (Crossref)
Dowling G. R.: Corporate Reputations: Should You Compete on Yours, "California Management Review", 3/2004, vol. 46. (Crossref)
Ernst & Young: 39 proc. Polaków nie ufa bankom, http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/636705,ernst_young_39_proc_polakow_nie_ufa_bank om.html (stan na dzień 31 stycznia 2013).
Grudzewski W. M., Hejduk I. K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, DIFIN, Warszawa 2007.
http://finance.yahoo.com (stan na dzień 4 lutego 2013 r.).
http://ycharts.com/companies/KO/assets (stan na dzień 4 lutego 2013 r.).
Kłusek-Wojciszke B., Łosiewicz M.: Poziom zaufania społecznego w nowych krajach Unii Europejskiej: kwestia kultury czy ekonomii?, "Pieniądze i Więź", 1/2009.
Kopaliński W.: Podręczny słownik wyrazów obcych, OFICYNA WYDAWNICZA RYTM, Warszawa 1999.
Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H.: Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, WYDAWNICTWO AKADEMII EKONOMICZNEJ W POZNANIU, Poznań 2007.
Ostruszka Ł.: Ile zarabiają wróżki i dlaczego tak dużo?, http://www.pb.pl/foto/2892143,97090,56609,23673 (stan na dzień 7 lutego 2013 r.).
Paliszkiewicz J. O.: Trust Management: Literature Review, "Management", 4(Winter)/2011, Vol. 6.
Parthemer M. R.: Whom Do You Trust? Six Nontax Factors to Consider When Selecting a Trustee, "Journal of Financial Service Professionals", 11(November)/2011.
Petraf M.: The Cornerstones of Competitive Advantage: A Resourced-based View, "Strategic Management Jurnal", 14/1993. (Crossref)
Polacy najmniej ufnymi pracownikami w Europie, http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacynajmniej-ufnymi-pracownikami-w-Europie-2703656.html (stan na dzień 31 stycznia 2013).
Raport Polska 2030. Wyzwania rozwojowe, http://zds.kprm.gov.pl/raport-polska-2030wyzwania-rozwojowe (stan na dzień 7 lutego 2013 r.).
Słownik języka polskiego PWN, http://sjp.pwn.pl (stan na dzień 30 stycznia 2013).
Sztompka P.: Zaufanie: Warunek podmiotowości społeczeństwa [w:] Oblicza społeczeństwa, praca zbiorowa pod red. K. Gerlacha i Z. Seręgi, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, Kraków 1996.
Transparency International, http://www.transparency.org/cpi2012/results (stan na dzień 7 lutego 2013 r.).
Urbanek G.: Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. Zasoby niematerialne w nowej gospodarce, OFICYNA A WOLTERS KLUWER BUSINESS, Warszawa 2011.
Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowania, tendencje i kierunki zmian, t. 1: Raport z badania, pod red. S. Kaczmarczyka, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU MIKOŁAJA KOPERNIKA, Toruń 2002.
Zaufanie społeczne. Komunikat z badań, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2012/K_033_12.PDF (stan na dzień 30 stycznia 2013).
Downloads
- Anna Śleszyńska-Świderska, Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.