Main Article Content
Article Details
Curtis M. H., Marketing Techniques for the Tourism Industry Travel World, 1968
Czerwińska-Jaśkiewicz M., Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne, Wyd. Difin, Warszawa 2013
Drzewiecki M., Agroturystyka. Założenia - uwarunkowania - działania., Instytut Wydawniczy Świadectwo, Bydgoszcz 1995
Drzewiecki M., Podstawy agroturystyki, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 2002
Gałecki R., Gołębski G., Ekonomika turystyki, Zeszyt 282, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 1980
Guzik Cz., Turystyka wiejska na Podhalu (na przykładzie Białki i Bukowiny Tatrzańskiej), w: Turystyka czynnikiem integracji międzynarodowej, pod. red. J. Bilińskiego, D. Sawaryn, Wyd. WSIiZ w Rzeszowie, Rzeszów 2003
Jachimowicz E., Krzyżanowska K., Pozarolnicze funkcje gospodarstwa rolniczego na przykładzie działalności agroturystycznej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2004
Kotler Ph., Armstrong G., Principles of Marketing, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New Jersey, 1989
Kurtyka I., Produkty turystyki wiejskiej w górach Stołowych, SERiA, tom VII, z. 4, SGGW, Warszawa, 2005
Kurtyka I., Szanse i bariery rozwoju turystyki wiejskiej w Sudetach, w: Ekonomiczne i społeczne aspekty rozwoju turystyki wiejskiej, pod red. naukową I. Sikorskiej - Wolak, Wyd. SGGW, Warszawa 2008
Kutkowska B., Podstawy rozwoju turystyki ze szczególnym uwzględnieniem agroturystyki na Dolnym Śląsku, Wyd. AR we Wrocławiu, nr 455, Monografia nr XXXI, Wrocław 2003
Levitt T., Exploit the Product Life Cycle, Harvard Business Review, Vol. 43, Nov.-Dec. 1965
Levitt T., Marketing success through differentiation-of anything, Harvard Business Review, Jan.-Feb. 1980
Majewski J., Wiejskość jako rdzeń produktu turystycznego-użyteczność podejść geograficznego i ekonomicznego, Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, Wyd. SGGW, Warszawa 2010
Middleton V.T.C., Marketing w turystyce, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa 1996
Polska-Atlas Turystyki Wiejskiej 2010/2011. Wieś Polska Zaprasza, Wydawnictwo Polska Federacja Turystyki Wiejskiej GG, Warszawa 2010
Tatara J., Sawicki B., Czerniec W., Rozwój produktu agroturystycznego na przykładzie trzech gospodarstw agroturystycznych z województwa lubelskiego (studium przypadku), Zeszyty AR w Krakowie nr 402, z. 90, Kraków 2003
wrotamalopolski.pl
www.agroturystyka.pl
www.kaszuby.info.pl
www.turystyka.dolnyslask.pl
Downloads
- Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska, Marketing instruments in ecological agriculture , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.